رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ستاره برزیلی دنیای فوتبال در صحبتهایی برای تیم سابقش آرزوی موفقیت دارد

 
Ronaldo Luis nazario (Formula1 - Abu Dhabi)
 

 

- رونالدو، ستاره برزیلی دنیای فوتبال که اخیرا به دلیل چاقی مفرط ناشی از بیماری تیروئید با دنیای فوتبال خداحافظی کرده، به ندرت حرف می زند.

او که سابقه پوشیدن پیراهن رئال را دارد، اولین گلش برای این تیم را در مصاف با آلاوس به ثمر رساند. رونالدو به دعوت کمپانی اتومبیل سازی رنو به ابوظبی سفر کرده تا درمراسم توزیع جوایز مسابقات فرمولا وان شرکت کند.

رونالدو که یکی از ستاره های فراموش نشدنی دنیای فوتبال است، هنوز نمی داند که آیا رئالی که او در آن توپ می زده، تیم بهتری بود یا رئال کنونی مورینیو :« فکر می کنم که دانستن این نکته کار خیلی سختی است.چرا که هر دوی این تیم ها(رئال کهکشانی دوران رونالدو) و رئال کنونی ژوزه مورینیو، هر دوتیمهای بزرگی هستند. ولی شرایط در دنیای فوتبال متفاوت است. مقایسه کردن دو دوره در دنیای فوتبال اتفاقی است که نباید رخ دهد.»

او در پاسخ به سوالی درمورد مقایسه او با رونالدوی پرتغالی، ستاره کنونی رئال هم پاسخ مشابهی داد وگفت:« این هم مثل سوال قبلی است. کریستیانو یک بازیکن واقعا کامل است و من هم هرچه در توان داشتم را انجام می دادم ولی دوره های ما با هم کاملا متفاوت هستند.»

رونالدو درادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که عملکرد رئال را کاملا زیر ذره بین دارد:« تا جایی که ممکن باشد رقابتهای لالیگا را دنبال می کنم. ولی نتوانستم داربی شهر مادرید را تماشا کنم. البته می دانم که رئال در آن بازی به پیروزی رسید و در شرایط فوق العاده ای است. فکر می کنم رئال امسال می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.»

رونالدوی برزیلی که در 180 دیداری که با پیراهن رئال برگزار کرد، 104 گل به ثمر رسانده بود، در مقایسه رئال و بارسا گفت:« نمی توانم بگویم که رئال و بارسا در یک سطح هستند و یا اینکه رئال مثل بارسا و یا بهتر از این تیم بازی می کند. ولی امیدوارم که رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی برسد و امیدوارم که بارسا را شکست دهد.»

سوال پایانی که از رونالدو پرسیده شد این بود:« ولی شما در بارسلونا هم بازی کرده اید.!؟» و پاسخ اسطوره برزیلی این بود:« بله بله ولی رئال را ترجیح می دهم.» و او با لبخندی برلب درمورد مسابقات فرمولا 1 صحبت کرد و اعلام کرد که فرناندو آلونسو را دوست دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:10 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید